sista terminen

fortfarande några personer som flitigt går in här .. tror jag vet vem ni är ;)

Iallafall imorgon är det slut på det roliga , slut på långa sovmorgnar , mysiga luncher på stan med fina vänner, dagar av filmtittande, utgång mitt i veckan och slut på allt godisätande! Imorgon ska jag infinna mig i aulan på skolan 08.30 för att skriva ett prov. En dag innan den riktiga skolan sätter igång. Imorgon tar mitt sista jullov slut!!!

Ja mitt sista jullov. Ett halvår kvar i gymnasiet nu, ett halvår till studenten. Eller ja rättare sagt 157 dagar - HELT JÄVLA SINNESSJUKT!

Innan när jag tänkt fram på vårterminen har jag fyllts med ångest. Ångest för vad jag ska göra sen i livet, ångest för alla utgifter, tonvis med plugg osv. Men när jag väl tänker efter så kommer detta halvåret vara ett av de mest händelserika och minnesvärda halvåren i mitt liv. Prag, justin bieber konsert, bal, stockholm, studenten .. ja listan kan göras lång. Därför har jag lovat mig själv att jag ska stanna upp, mitt i allt plugg och roligheter, och tänka efter ,inte bara ta allt för givet. Utan stanna upp och njuta av tiden som är kvar. För om 157 dagar, bara över en natt, förändras mitt liv helt och hållet!

Oj vad jag skriver klyddigt .. svårt att se sammanhang på en liten mobilskärm. Iallafall så pussar jag och Justin er godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0