i knew you were trouble when you walked in

Arbetsmarknadsdag i skolan idag, med två bra föreläsningar och två mindre bra. Var trött som en galning när jag kom hem så tittade på båda avsnitten av "Torka aldrig tårar utan handskar" på svtplay. Det är en serie som består av tre delar och baseras på Jonas Gardells böcker med samma namn, och handlar om homosexualitet, aidsspridning och livet i allmänhet i Stockholm på 80 talet. Mycket gripande serie som verkligen får en att tänka.
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger lite även fast jag egentligen borde hårdplugga då jag har prov imorgon och endast läst 2 meningar av alla tusen sidor vi ska ha. Kommer bli en rolig natt. För snart ska jag ut och träffa Clara, behöver frisk luft för mitt i mitt huvud är allt en enda röra just nu. 
 
Vad tycker ni om Taylor Swifts nya? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0