ute på hal is

Godmorgon!
Pjuh sitter äntligen på bussen mot skolan nu. Allting började i morse när jag bestämde för att köra på kilklackar idag. Hoppade på cykeln och började cykla mot bussen, eftersom det är minusgrader och slasket har frusit till is är det verkligen lika med självmordsförsök. Men halkade iallafall fram, när jag sedan bestämde mig för att leda cykeln en liten bit halkade jag ännu mer. Aja, precis när jag hade klarat mig ut från isen inser jag att jag har glömt min mobil, fick alltså cykla tillbaka igen. Glömde låsa dörren, fick altan gå tillbaka efter jag hämtat mobilen. Tiden bara gick och gick och då jag valde att jag skulle ta den allra senaste bussen för att hinna till skolan i tid var jag nu sjukt stressad. Han iallafall precis till bussen och slapp några brutna ben.

Nu är det skola till 16.00 som gäller, har två uppsatser i rad nu på morgonen också funny! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0