skola imorgon ..

jahapp här ligger jag helt klarvaken i sängen och tänker. klockan är 23.35 och det är första skoldagen efter jullovet imorgon, vid den här tiden hade jag planerat att sova för lääänge sedan. men nu är det inte så. lyckligtvis så har jag sovmorgon imorgon och behöver inte gå upp förrän åtta. jag har även bestämt mig för att sova bort alla mina tankar och jobbiga problem och vakna med ett leende på läpparna imorgon, skutta upp ur sängen och bara vara glad hela dagen (även när jag klockan halv sex efter skolan, sätter mig på biblioteket och pluggar samhälle), jag SKA klara det!

okeeeej, HEJ flummigt inlägg men det är så jag är idag, det är så jag blir med för mycket tankar och när jag låtsas att jag är glad. nu ska jag tvinga mig själv att sova. puss babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0