massor att göra och massor med tankar

Just nu är hela mitt liv en enda röra, läxor hit och dit, extra lucia-rep och jobb till höger och vänster. Hinner knappt tänka på mig själv. Min kropp säger ifrån och känner mig krasslig och febrig. Iallafall så tror jag att allt löser sig med matteprovet på torsdag, lucian på torsdag och sen köttar jag på jobbet så det går bra.

När jag ändå skriver av mig lite kan jag tillägga att när jag är såhär uppe i allt och har mycket att göra glömmer jag tyvärr bort mina nära och kära lite. Det är inte förrän jag lägger mig i sängen efter en hektisk dag som jag inser hur fina människor jag har runt omkring mig. Min underbara familj och mina fina fina vänner. Åh vad jag älskar er.

Snart är det jullov, då blir allt bra! haha herregud vad jag verkar konstig nu, men jag har bara tusen tankar som yr runt i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0