jag älskar hösten

jag älskar hösten för att det är så fina färger ute.
jag älskar hösten för att det blir mörkt klockan sju.
jag älskar hösten för att man kan mysa med massa ljus.
jag älskar hösten för att man kan dricka 8 koppar te utan att vara knäpp.
jag älskar hösten för att man kan klä sig i en massa fina kläder och mysiga halsdukar.
jag älskar hösten för att man kan mysa på espresso house med en chailatte till klockan tio på kvällen.
jag älskar hösten för att jag fyller år då.
jag älskar hösten för att den är så mysig!

---------------------
kände att det behövdes lite pepp i allt detta rusk. känner att folk i min närhet blir mer deppiga , inklusive mig själv. ändring på det nu. hösten är faktiskt väldigt mysig!
----------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0