I said brr

Godmorgon,
Hur är det med er? Med mig är det bra, vaknade tidigt även fast jag är ledig idag. Sitter nu och dricker te och äter frukost framför vakna med the Voice.

En annan sak uuusch vad det är kallt idag. Termometern visade -2.7 grader när jag vaknade, det är ju helt galet kallt. För bara några dagar sen var det 10 plus.

Aja, idag ska jag städa, kanske plugga lite, åka till Nova och titta ut saker jag önskar mig när jag fyller år. Sen ska jag kanske plugga lite också, det behövs! Iallafall klockan 3-5 ska jag till skolan för lite fysik och vid 5- halv9 ska jag på handledarkurs så att jag kan börja övningsköra. Jag har ändå en del att sysselsätta mig med idag.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0