28 november

Tjabbatjenare!
Måndag idag, blev väckt av ett sms en timme innan jag skulle gå upp (har sovmorgon idag) haha, men det funkade ändå. Skolan gick braoo. EFter skolan pluggade jag på stadsbiblioteket med Hanna och sen kom Clara också. Efter det blev det en liten minirunda på stan med Claris i jakt på ett pannband till henne.
Nu är jag precis hemkommen från en övningskörningsrunda. Wiho, andra gången jag körde idag och pappa vågade låta mig köra på en väg med mötande bilar. Det gick faktiskt jättebra, även fast pappa blev lite rädd en eller två gånger haha..
Nu skulle jag egentligen plugga lite svenska men NEJ allla mina anteckningar är hos mamma. Asså fan vad allt går åt helvete med mina inlämningar i det ämnet just nu. HAr fan en inlämning som skulle vara  inne i typ september som inte ens är inne. Fasiken, måste göra den snart alltså!!! Tror jag tar och pluggar fysik istället.
Sen om typ en timme blir det powerwalk med Kääätch.
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0