Sista maj

Hejjj! Undra om det fortfarande är folk som klickar sig in här. Om ni hör det har ni säkert märkt att det är typ noll uppdatering. Anledningen till detta är slutspurten i skolan .. riktigt överjävlig! Men idag hade jag mitt sista prov så nu har jag bara två små saker kvar .. hur najs? Solen har även kommit fram och nu känns det som sommar på riktigt så nu är jag lycklig! Förövrigt skulle jag egentligen på mina älskade 95:or i sandbys musikal med simon och henke men biljetterna var tydligen slut så det blev inte av. Så vi bestämde oss för att chilla i Stadsparken men det tar vi imorgon istället! :) för imorgon är det sista dagen i skolan för denna veckan sen är det låååånghelg och sen är det typ en eller två riktiga dagar kvar och sen slutar vi!!!!!! Wiiiihooo. Aja nu ska jag fortsätta bada och så hörs vi när vi hörs, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0