Liten uppdatering

Hej alla fina! Har fått massa kommentarer om att folk vill att jag ska blogga så tänkte logga in här idag och ge er en liten uppdatering. Det är såhär att just nu har jag massa plugg och grejer i skolan så när jag har tid till annat tar jag vara på solen och sen umgås jag med folk som får mig att tänka på annat än just skolan. Eftersom jag har en iphone så läser jag bloggar, kollar fb och allt annat där så sätter knappt på min dator längre. Sen gÅr det inte att lägga upp bilder från mobilen vilket suger för en blogg utan bilder är ju trist? :/ aja så ligger det till iallafall tänkte börja uppdatera lite mer nu, och jag lovar att det kommer fler videor där jag och Elise sjunger .. vi har bara inte haft tid på sistonde. Puss på er och hoppas att ni mår jättebra och tar vara på solen så gott det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0