i keep walking on my own and it feels so good

Hej allihopa!
Dagen i skolan var som alla andra dagar .. fast den slutade bra och skuttade ut från skolan! Sen gick vi en runda på stan som vanligt och så cyklade jag hem. Nu har jag typ lyssnat på musik och pratat i telefon i kanske 3 timmar så nu är det verkligen dags att plugga. Har redovisning imorgon och jag är körd .. har inte gjort något alls! Aja bara att bita ihop och skriva det nu, det kommer säkert gå bra.

Hade uppspelning på våra låtar på musiken idag, det gick superbra. Anahid är såå duktig på att sjunga!
Men idag fick jag också rysningar av Amalies sång, det var underbart .. nu har jag suttit här och lyssnat på deras låt tusen gånger så kommer gå runt och nynna på den hela tiden "i keep walking on my own and it feels so good .. i'm leavning the past as i should ... " Lalallal!

Nu ska jag sluta babbla och ta tag i mitt liv.
PUSS PÅ ER ! 

_____________________________________________________________________________

sitter och tänker tillbaka på hur allt var förr
då när det var vi
när jag alltid kunde snacka med dig, vad det än var
bara ett samtal bort
tänk hur snabbt allt kan ändras
tänk vad mycket jag saknar dig
allt var faktiskt bättre förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0