17 maj

Hejhejhej! Äntligen sitter jag vid en dator, dock är det inte min egen så har inga roliga bilder här. Idag var det iallafall Matte B nationella i FYRA timmar, HEJ! Jaja det gick väl helt okej tror jag, vill inte ta ut någonting i förskott för kommer bara bli besviken om det inte gick så bra då. Aja, sen hade vi typ 10 minuters historia och sen avslutades dagen med en liten runda på stan. Har mått kissekass hela dagen idag, är täppt i näsan och hostar jättemycket så efter matten var jag ju en aning död. Stan-trippen gjorde det hela ännu värre, så när jag kom hem höll jag på att somna i soffan. Ryckte iallafall upp mig och städade rummet och sen la jag mig i ett mysigt bad med ansiktsmask och läste lite ur en bok. Det var faktiskt längesen jag läste, gjorde alltid det innan. Det är faktiskt ganska kul om det är en rolig bok, så ni där ute som tycker det är nördigt borde faktiskt ge det en chans! Förresten är det faktiskt fler som läser än vad man tror hahah! ;) Got some inside information!

Ajaaooo nu ska jag sluta babbla. Om en timme är det DHW och fram till dess ska jag njuta av att göra absolut INGENTING! Heheh har egentligen loooots of stuff to do, men känner att jag kanske kan beta av några av sakerna imorgon på hålan .. ingen mer matte för mig denna veckan! Yey bra att provet låg på en tisdag!

Fyyfan vilket långt inlägg, du som läste detta är ju gryyym!

Här slänger jag upp en random bild från dauutan! PUSSELIPUSS

Omg kolla mitt hååååår !! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0