high on life

Allt är underbart just nu, våååår i luften!
Även fast jag har massssssa plugg så svävar jag på små moln och ett brett leende pryder mitt ansikte.

Det har blivit en del shopping nu på sista tiden också, kameran vill inte sammarbeta. Men har bla köpt tre mysiga lite oversize tröjor på Åhlens, en vit (virkad/stickad) med söta fickor och halvkorta ärmar. Sen två st stickade/virkade randiga en marinblå/vit och en mintgrön/vit. En massa ringar också! Sen idag blev det ett par kilklackar från Åhlens. Sen två tröjor ni kan se bild på här nedanför från Lindex båda för 299 kr. Sen lite underkläder och en beige skjorta från H&M.
 
Denna tröjan har istället för lappar på armbågarna "hålmönster"



Som ni redan vet blir det dålig blogging, förstår inte ens varför jag uppdaterar.. Ingen varken kommenterar eller läser så det känns onödigt att lägga ner tid på något i onödan?

PUssss på er iallafall, hoppas ni tar vara på det fina vädret. och att solen gör er lika lyckliga som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0