29 mars 2011

Godmorgon!
Vaknade för en kvart sen kanske och nu ska jag snart sätta igång med att skriva historia. Vid 12 ska jag sätta mig på bussen och åka in till skolan för en endaste ynka liten historia lektion, vi måste nämligen lämna in arbetet i pappersform. Mår inte helt hundra idag är förkyld, har ont i huvudet och är allmänt stressad så efter lektionen drar jag mig hemmåt och bäddar ner mig under täcket med en massa BB avsnitt. Sen blir det väl lite plugg också, menmenmenmen.

Hoppas ni får en fin dag, och så håller jag tummarna för att det ska spricka upp lite så att det inte är såhär grått och trist. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det som sagt historia skrivande. PUSS


Här är en liten outfitbild från förra veckan:
//tröja Lindex (ny) / byxor Vero Moda med dragkedja där bak och gör midja (nya) / väsk/hansband Vero moda (nytt) / armband SNÖ of Sweden (nytt) / ring pilgrim (ny) //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0