15 mars 2011

Tjenis!
Skola idag .. hade fysikprov på morgonen sen drog jag hem. Fick åka lite privat buss haha, han körde mig direkt till den busshållsplatsen jag ville och körde inte massa omvägar som bussen brukar göra, snällt! Idag har jag bara pluggat, typ pluggat i 4 timmar nonstop... har spanskaprov imorgon.

Nu ska jag plugga lite till, sen är det mat och sen i kväll 21.00 på femman är det daaadadadaaaa : DESPERATE HOUSEWIVES, oooomg som jag har längtat! Lycklig Sofie jao! Aja har planerat ett litet inlägg till er senare där ni får se en galen sak jag har gjort ;) Kika in här vid halv 7. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du färgat håret? Det ser ljusare ut

2011-03-16 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0