slutet har just börjat mellan dig och mig

Heeeejjsi!
Dålig bloggning ett par dagar nu , men anledningen till detta är att jag i förrgår var på lite fest med härligt folk. Festen slutade med en impulsiv resa till lund klockan 12 på kvällen och så kom jag hem kanske 03.30 efter lite kebab, vin och massa regn haha. Igår var jag så trött och sliten så att det inte var sant, så typ runt 5 träffade jag Amanda, vi köpte mat och gick hem till mig och lagade den. Sen bara kollade vi på film och lyssnade på musik hela kvällen, myspys.
Idag har jag städat hela köket, duschat och solat en minimini stund. Nu ska jag alldeles strax träffa Clara och sen kanske A också hänger på .. vi får väl se ! :) Pusss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0