sista januari

Godmorgon, hur mår ni idag?
Själv är jag hemma från skolan då jag inte alls mådde bra när jag vaknade i morse. Huvudet dunkade och så hade jag feber. Eftersom hela min familj har varit sjuk så trodde jag det var min tur nu, men efter att ha somnat om och vaknat fyra timmar senare så kände jag mig frisk igen. Konstigt värre! Aja, det var iallafall ganska tur att jag var hemma idag, för fick reda på att vi hade en inställd lektion mitt i dagen så att jag hade haft tre timmars håla och sen en liten rutten lektion på eftermiddagen. Därför är det bättre att jag är hemma idag och pluggar historia som jag har prov i imorgon, måste naila detta provet alltså! Aja, rolig jag är idag .. not. Men cant help it, har för mycket att tänka på nu.

Pusselipuss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0