paus

Nu har jag pluggat i sisådär 4 timmar sammanlagt, därför tycker jag att jag är värd en paus. Tänkte dra på mig mina joggleggings och gå ut och gå en runda. Hade tydligen glömt mina uteskor hos pappa så någon jogging blir det inte. Kanske mamma och hunden hänger med, fast det vet jag inte. Sen ikväll vid 8 är det Top Model, det ska ses. Hehe.

Är väldigt stolt över att jag upptäkt min förmåga till att plugga även fast jag typ dör av tristess, det gjorde faktiskt min dag haha! Därför kanske jag ska kolla igenom historian någon gång till innan jag entrar sängen? Aja puss på er så länge, hoppas ni har haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Snygg blogg + cool header :D

Allt bra med dig? kraam! <3

2011-01-31 @ 22:42:09
URL: http://tyypiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0