klackar

Hej, nu är jag hemma igen.
På vägen in till stan mötte jag Sara och Clara som var på väg för att shoppa så när jag hade vikt reklamen så mötte jag upp dom och så gick vi runt i lite affärer och så. Träffade även på några tjejer från min förra skola som precis hade bokat en resa till Gran Canaria tillsammans i sommar, snaaaacka om att jag blev avundsjuk. Gud vad roligt!!!! Sen tog vi bussen hem och nu ska jag bara bädda sängen och sen ska vi käka. Efter det kommer Alice, Clara och Sara hit  och myser .. trevligt trevligt!

Här är en bild på dagens inköp, ett par klackar som jag har kollat på sååå himla länge och förstår ni hur glad jag blev när dom var nedsatta till halva priset. Dom blev alltså mina för 149 kr, Lyyycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0