jag har gjort det här så länge jag kan lika väl fortsätta

Herregud vilken kass bloggare jag är! Har glömt min kamera hos pappa och sladden till min mobil plus att min cam inte funkar så kan inte lägga upp några bilder alls! :o Sen har min systers kamera dött och så måste vi fixa batteri till den.

Bilderna från resan kommer upp om några dagar när jag har varit hos pappa och lagt över dom på ett usb-minne, promise!

Idag har jag varit på nova med mamma och Elise. Det blev en matta, en mascara och en skjorta från JC med leopardmönster. Skjortan var faktiskt fin för att vara leopardmönstrad. Sen så bokade jag även en tid för att pierca mig i naveln imorgon !!!! :D Väldigt oväntat, men ändå.

Okej nu ska jag inte tråka ut er och sen looovar jag att jag ska fixa batteri eller en kamera eller någonting så att det kommer upp några bilder snart, detta är ju sjukt tråkigt. Pussssss på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina

åh ska du pierca naveln! Nice! :D men var berädd! Det gör OOOOONT! Haha =)

2011-01-03 @ 18:16:40
URL: http://sockerdrickaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0