8 januari 2011

Godmorgon!
Idag är det sista hel-hela dagen på lovet, visst imorgon också men det räknas knappt det är söndag. Gud vad deprimerande, jag har varit ledig en månad från skolan nu och så börjar jag i övermorgon fy tusan! Nytt schema som är baaajsdåligt och så har jag en del plugg som jag egentligen måste ha gjort innan måndag. Aaaja, jag skulle ju inte hålla på att klaga. Over and out med det!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, dåligt väder och så ute. Så antagligen stannar jag inne i min säng hela dagen eller så sticker jag ut i sandby och träffar någon söt filur. Ska nog träffa Alice en stund .. men hon skulle ha gäster sen så. Aja jag tror jag protesterar lite och lägger mig med datorn i sängen och kollar på kläder. PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0