28 januari

Hej, ledsen att jag inte har bloggat innan idag. Men jag slutade 16.10 och sen kom jag inte hem förrän lite i fem och sen hade jag en del att fixa och sen var det ju handboll. Fy vad surt att Sverige förlorade!!! Nu sitter jag här med en ond tumme, stukade den (hoppas jag) på idrotten idag när vi spelade volleyboll. Om det inte blir bättre till imorgon får jag åka till akuten och röntga det.

Ikväll ska jag njuta av att göra absolut ingenting. Och i helgen måste jag verkligen plugga historia, vika reklam och imorgon kanske jag ska på fest, vi får se! Rolig helg som väntar, (not) aja får vara glad att jag slipper skolan iallafall.

Tror att det blir tyst på bloggen ikväll, mår som sagt inte så bra pga av min tumme. All energi går till att försöka att inte röra den. Men ha det bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0