190111

JAha då var det onsdag idag som egentligen är den längsta dagen i skolan, men iinte idag inte. Min historia var också inställd så egentligen slutade jag 12.20 men jag fick inte reda på detta förrän typ halv 2 när lunchen var slut, lite surt med ändå. Så ja då drog jag och pluggade matte med några söta filurer i min klass. Asså denna dagen har typ bara varit bra, det gick bra på det praktiska musikprovet och så fick jag reda på att jag fick MVG i matte A hur nice?

Ikväll ska jag plugg kemi-regler och sen ska jag bara njuta av att inte ha så mycket att göra. Kanske kommer upp en liten överraskning här senare, får se om jag hinner. PUSSS på er!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Tack snälla du! :)



Grattis till MVG, det är riktigt bra gjort!

2011-01-20 @ 21:25:39
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du inte lägga upp bilder från Thailand?

2011-01-21 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0