Söndag

Hej mina fina läsare .. Om ni nu ens finns haha! Jag har inte haft tillgång till en dator i helgen, internet har strilat osv. Nu funkar Ipaden iallafall. Tänkte sammanfatta min helg lite snabbt för er. Fredag: super bowl på färs och frosta arena, Spyka vann! På kvällen blev det efterfest med Anne, Elin, didi och Lia. Myyycket trevligt! Fick dock gå hem från stan i massssa minusgrader halv tre på natten men Elin, Lördag: efter att Elin stack klockan åtta på morgonen gick jag och la mig och vaknade inte förrän tolv. Sen stack jag till Malmö med familjen och åkte till Ikea och lite så, blev bara några ljus sm vanligt för min del. Kvällen erbjöd bara soffmys med familjen framför urkassa och pinsamma melodifestivalen! Söndag, idag: vaknade klockan åtta av mig själv och så bakade jag och Ebba scones och överraskade våra föräldrar med frukost på sängen haha. Nu har jag nyss duschat och ska när som helst dela ut reklamen. Sen måste jag även plugga en massa och åka till sandby, full rulle vetebulle idag alltså! Woooow vilket långt inlägg, kul om ni läste det! Imorgon är det alla-<3-dag hoppas att ni tar vara på era nära och kära då. Aka nu ska jag fixa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0