första februari tjugohundaelva

Heeej!
Hemma från skolan efter en lång dag. Dock hade vi 1,5 timmes föreläsning om hur haschrökning påverkar skolarbetet, mitt på dagen. Ganska jätteonödig föreläsning om jag får säga det själv, men jag klagar inte .. allt är bättre än engelska! Haha. Sen har jag skrivit mitt historiaprov nu, så ingen mer medeltid för mig på ett tag yess! Efter skolan drog jag och Emma och fikade (fy på oss) och snackade en massa skola och annat. Nu är jag som sagt hemma och ska bara njuta av lite ledig tid utan en massa stress, därför ska jag läsa igenom mina favoritbloggar nu heh!

Tänkte lägga upp någon outfit liknande bild senare, hann faktiskt fota mig som hastigast i spegeln i morse. Så ja kika in här senare. Pusselipuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0