aint no sunshine when she's gone

Heeej på er!
Solen strålade idag, och det gjorde även mitt humör. Blev en liten sväng på nova innan mamma lämnade mig på coop där pappa var och sen drog jag hem till honom. På nova köpte jag bara en fiiin navelpiercing som jag kan visa er sen. Aja, hos pappa väntade en liten överraskning, ja den var bokstavligt talat liten .. vi hade fått en dvärghamster och med vi menar jag typ vi barn i familjen. Den ska heta Sune Olsson , haha fyyyfäen vad fult.. men det blir rätt sött. Menmen, fick hjälp att dela ut reklamen av min söta "låtsas"mamma och lillasyster och sen fick jag skjuts till sandbybussen. Där fick jag åka gratis för att jag kände busschauffören och sen så snackade jag med en mycket trevlig människa hela långa vägen från busstationen. Kan det bli bättre liksom?!?! Nu har jag lagat mat, kyckling, pommes, en feeet sallad och vitlöksbröd MUUUMS! ska avnjuta den med familjen. Sen kommer Rebecca och Clara hit, naaajs.

Haha oj orkade ni läsa allt?
Ajaj nu ska mitt leende och jag förflytta oss till matbordet å kränga, cyah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0