17 februari

Hej finisar!
Skön och ganska kort dag i skolan idag .. MVG i Naturkunskap A i betyg så jag är sjuukt lycklig nu alltså! Skulle egentligen jobba lite med reklamen på eftermiddagen efter skolan, men den hade inte kommit så får göra det imorgon istället.

När jag kom hem la jag mig i sängen framför ett OC avsnitt följt av Stylisterna. Nu ska jag upp och hoppa och laga mat med mamma, är sjukt hungrig!

Imorgon är det sista dagen i skolan sen vaknas det lov ! jag är såhär |---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| glad för det kan jag tala om. Dock måste jag plugga en väldig massa på lovet, men det är en annan femma.

Nu ropar mamma så måste sticka, vi hörs ! PUSS

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Han jobbar som modell, är 15 år gammal och driver eget företag! Snart aktuell med ny serie i SVT1 !

Följ ViktorFrisk's blogg och häng med på resan som de flesta drömmer om, att bli modell!



Följ gärna på bloglovin & tips gärna andra till att läsa bloggen! ;) www.viktorfrisk.com var det!

2011-02-18 @ 20:52:35
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0