sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Hejhejhej!

Vaknade med en rejäl huvudvärk i morse så det fick bli att jag stannade hemma. Somnade om och sen runt 10 gick jag upp för att verkligen ta tag i matten. Idag har jag kanske pluggat 5 timmar nonstop så när jag trodde att jag var klar för en liten stund sedan var det med lycka jag la ifrån mig böckerna. Men vet ni vad? Jo jag fick reda på att vi skulle ha två saker till med på provet, så jaaa det är bara för mig att slå upp böckerna igen och försöka räkna några uppgifter på det också. Lär ju inte lära mig det alls bra eftersom jag inte ens har kollat igenom sidorna innan, håller tummarna för att det inte kommer så många uppgifter på detta då.

Pluggar till MAX klockan 9 för sen är det Desperate Housewives som är följt av Big Brother. Tänkte spela lite keyboard och sjunga också .. så ja pluggar bara en halvtimme till om jag känner mig själv rätt ;)

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0