Mattemattematte

Hejhej! :) Ni är sämst på att kommentera, liksom hallå?! Vad tyckte ni om sången, ska jag lägga upp fler klipp eller bryr ni er inte? :o aja skit samma .. Skola idag sen var jag och handlade med pappa och efter det har jag legat i soffan och läst lite i en engelskabok och sen har jag typ nördat spel på min iphone. Nu ska jag sätta mig med lite matte .. Andragradsfunktioner och andragradsekvationer och tillämpningar och masssa annat! Prov nästa onsdag men känner att jag måste börja plugga lite redan nu. Sen klockan nio är det desperate housewives, huuuuur bra är inte det? Vad ska ni göra ikväll? :) pusss

Kommentarer
Postat av: Tekla

Mer klipp!! du är jätteduktig :)

2011-04-05 @ 20:59:14
Postat av: Anonym

Jag har inte kommenterat någonting! /den riktiga tekla

2011-04-06 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0