Livet är ju bara helt underbart

Hej !!! Jag är såå himla glad och lycklig allting är helt perfekt just nu. Helgen var verkligen super, bjärred i fredags med trevligt folk, hos Rebecca i lördags med uuunderbara tjejer och samma tjejer på Söndagen hemma hos Johanna. Idag har jag spenderat dagen på en filt i Stadsparken med fina Rebecca. Samma sak står på agendan imorgon! Älskat att ta med en filt och gå inom någon affär och köps med sig jordgubbar, vindruvor och något annat gott och sen bara ligga och slappa i solen, mysigt! Aja imorgon ska även Hanna och Elin joina så det böir trevligt. Ska kanske på någon fest på kvällen ohj sen på onsdag ska vi nog till Malmö. Nu ska jag slappa lite och sen ska jag ut och springa. Ikväll blir det lugnt för min del, stannar hemma och kollar på Lite missade avsnitt. Pussnpå er hoppas ni njuter av lovet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ladda upp fler foton vad du sysselsätter dig med, vore kul och se! Kram :-)

2011-04-19 @ 20:55:28
Postat av: jessica

KAN DU UPPDATERA DIN BLOGG?

SITTER FAN HÄR OCH VÄNTAR , OCH VAD FAN HÄNDE MED SJUNGANDET NU ÄR JAG BESVIKEN!!!!!!

2011-04-29 @ 19:34:42
URL: http://jessicaahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0