14 april

Jahapp då var det torsdag igen.
Hade simtest i skolan och det gick förvånansvärt bra, simmade 100 m på 2 minuter och 3 sekunder vilket blev MVG, yeyyyyy ! Sen skuggade Rebecca mig halva dagen, nääjzz. Vek även reklam hos pappa efter skolan och sen tog jag bussen med Rebecca hem. Nu sitter jag här tröttttt framför datorn. Känner att jag måste hitta på något ikväll, inte bara plugga. Kanske går ut och går en runda? Ja det får nog bli så ..

Imorgon är det fredag och sen ... LOOOOV ! Shit vad det är efterlängtat. Bara sova länge och hitta på en massa roliga saker och ta det lugnt. Kollade även hur vädret ska vara och det ser ut som om vi får sool och massssa plusgrader, HOW NICE ! Typ hoppar runder av glädje nu, det kan ju inte bli bättre.

Nu tänkte jag fortsätta att vara trött och lyssna på musik och sen klaga lite på mamma .. jag är faktiskt hungrig.

Hoppas ni mår topppen , pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0