when you smile, the whole world stops and stares for a while

Hej gullisar, haha!
Hur är läget med er idag? Själv mår jag bra, förutom att jag nog har någon lätt inflammation i mina smalben vilket gör jäääkligt ont. Skolan var väll precis som vanligt idag förutom att vår svenska var inställd så vi fick en låååång håltimme istället. Tror även att fysikprovet gick bra, det kändes så iallafall. Efter skolan träffade jag Alice i stan en stund, hon skulle leta PRAO-plats. Sen åkte vi hem till Sandby tillsammans. Skulle egentligen träffa henne lite senare igen, men eftersom hon hade ganska mycket plugg ska vi nog ta det imorgon istället.

Imorgon är vår svenska också inställd och matten behöver vi inte gå på så slutar 12.20. På torsdag har vi D-dag (disponibel dag) vilket betyder att vi är lediga. Sen på fredag så har jag ingen idrott om jag springer Coopers test imorgon så isåfall börjar jag 12.30 med spanska och slutar efter den lektionen. Har även D-dag på måndag. Snacka om skönt alltså.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom spanskan en eller två gånger och sen ska jag bara ta det lugnt. Klockan 20.00 är det IDOL som gäller, (om ni inte har märkt det än, så tycker jag om idol! ;) )

Förrestennu finns Akon - Angel på spotify, det var på tiden!



kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0