söndag

Hallihallå, hur är läget idag? Jag mår bra.
Igår hann jag inte blogga mer, först var jag, Katja och Linnea på stan för att köpa några saker som de skulle ha på sig på insparken, men de hittade inte det. Sen drog vi hem till Katja och började fixa oss och efter en liten stund kom Emma och Emelie från deras klass. Då åt vi och sen fixade vi oss det sista. Efter det stack vi hem till Linnea och förfestade lite och där efter tog vi bussen till stan. På bussen va där en massa annat taggat folk så vi drog till insparken med dom. Väl där så dansade vi och sånt. Vi va nog på Mc två gånger också, haha. Sen vid två tiden så hämtade mamma mig och Katja och sen åkte vi hem. Sjukt trevligt folk och en sjukt trevlig kväll! :D

Idag har jag en del måsten som jag egentligen inte orkar med, hade gärna legat i sängen hela dagen och bara tagit det lugnt med en massa filmer. Men jag måste packa mina saker och sånt för ska till pappa, måste dela ut reklam och så måste jag plugga har historia och spanska tills imorgon!

Hoppas ni får en mysig söndag,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0