kommentar

Jag fick en kommentar av en anonym som skrev : "det enda du gör e att plugga.. jävla stud! vilket liv hahhaahhaah" Egentligen borde jag inte lägga ner tid på sånna här skrattretande kommentarer, men jag var tvungen! Så här har du ditt svar "anonym":

För det första vill jag bara säga att det är väldigt moget att kommentera anonymt, om du nu vill skriva någon nedlåtande kommentar kan du iallafall stå för vem du är. Annars är det bättre att du inte skriver någonting alls för det är bara så fegt att inte stå för sina åsikter.

Och sen så är det väll klart att jag pluggar, om jag har läxor gör jag dom för jag vill inte gå ut skolan med dåliga betyg. Jag vill kunna ha fri valmöjlighet att komma in på vilken linje som helst på universitetet och då krävs det att jag har bra betyg från gymnasiet. Jag vet inte hur du "anonym" tänker, du kanske inte vill ha ett bra jobb när du blir vuxen och visst det är upp till dig, jag respekterar ditt val. Jag däremot vill det och därför kämpar jag hårt med skolan! Over and out.

____________________________________________________________________________________________

Förresten så är du inte speciellt anonym, jag kan lätt kolla upp vem du är eftersom jag har ditt IP nummer.


Kommentarer
Postat av: andreaa

men usch jävla anonyma, har jättemycket sånt skit på min blogg men det ska anmälas . :)

2010-09-17 @ 08:32:22
URL: http://andreaadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0