i loved you first

hej, läget å sånt?
Själv är det lite sisådär, regnigt och deppigt ute och mycket plugg så är inte på topp idag.

Slutade 13.35 idag vilket verkligen behövdes, hade inte klarat av att koncentrera mig en minut till i skolan. Efter det cyklade jag hem i regnet och sen satte jag igång att plugga direkt när jag kom hem. Har klarat av engelskan, svenskan och nästan hela Naturkunskapen tills imorgon, så har bara resten av Nkn kvar att plugga nu ikväll, skönt!

Ska nog ut och träffa Katja en snabbis sen och så ska jag ta ett varmt bad och bara slappa.

Så bra att jag ryser, om hon inte går långt i idol undrar jag vad folk har i sina öron:


pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0