du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Hola amigos!
Kom hem för en liten stund sedan och nu är jag trött som alltid efter skolan. Dagen har faktiskt varit ganska rolig, hade musik, idrott, spanska, svenska och matte. Inget dötråkigt eller jättejobbigt ämne så det var bra! Hade också lååång lunch som jag spenderade med Katja!

Igår blev det inget "vanligt" inlägg då jag var väldigt ledsen över en sak som har hänt. Är det idag också och kommer säkert vara det ett tag, men ska försöka att inte tänka på det så blir det nog bättre.

Det blev inte någon dagens outfit idag heller då jag inte han ta några foton i morse och nu efter en lååång skoldag är det inte heller läge att ta några. Har iallafall en grå tröja med volanger och svarta chinos/finbyxor på mig idag.

Nu ska jag äta och sen är det dags för lite plugg.
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0