det blir en sommar i Sverige, med dig

Historian är pluggad och nu har jag precis kollat på första avsnittet av "Ensam mamma söker", haha! Jag tycker faktiskt om det jättemycket, då har jag iallafall någonting att kolla på de kommande söndagarna. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag nog sova är väldigt trött.

Imorgon blir det en ganska skön dag i skolan, börjar 8.20 med matte följt av historia och sen en  lunch/håltimme på typ 1,5 timme därefter har jag spanska till 13.35, efter det slutar jag. Har inte något plugg till tisdag heller eftersom vi ska på "NV-introdag" i Genarp, tror vi ska göra lekar och sånt, har iingen aning. Ute ska vi vara iallafall så håller tummarna för att det inte öser ner.



Men som sagt nu väntar duschen. Förresten om ni vill se en bra film kolla på trean nu, det är Mamma Mia.
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0