BACK ON TRACK

HEEJJJJJ, som ni kanske har märkt så har jag inte alls bloggat på två dagar nu. Anledningen till detta är att jag har haft så himla mycket att göra, plugg, träning, kompisar och annat sånt, så har inte ens haft min dator igång under dessa två dagarna .. Men nu är det helg och då ska jag nog kunna klämma in några inlägg.

Det har inte hänt speciellt mycket då jag inte har uppdaterat, har dock börjat jogga (eller har gjort det två gånger på två dagar hahaha) men känner att jag ska börja göra det till en vana nu! Sen igår va jag och Katja i stan för att vara med i någon demonstration mot rasism, i stan träffade vi Miriam och Monika också. Här kan ni läsa mer om det och tom se en bild på oss, hehe!

foto från lundagard.se


och här är en bild som Miriam tog.

Nu ska jag kolla på Idolavsnittet från igår, och sen måste jag vika lite reklam, vi hörs!
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0