17.16

Hooola, nu är jag hemma från en hektisk dag. Hade det jättestressigt i morse eftersom jag var tvungen att både duscha och plugga. Hoppade dock över plugget eftersom jag råkade snooza lite för länge. Fick därför kasta ner gympakläder och sminka mig i all hast och sen cyklade jag till skolan med Linnea och Katja. Första lektionen för mig var musik där vi bara spelade gitarr i grupper så det va kul. Efter musiken hade vi 10 minuter på oss att byta om och ta oss till Centrala Idrottsplatsen för att ha gympa. Som tur var hade jag min cykel så Emma kunde skjutsa mig dit så vi hann i tid. Efter idrotten hade vi en kvart på oss att duscha och ta oss tillbaka till skolan, detta var dock ännu stressigare så kom in med andan i halsen till spanskan. Eftermiddagen var dock inte lika stressig men en jobbig mattelektion avslutade dagen, 16.05.

Nu är jag så trött så att jag inte vet var jag ska ta av, vill bara lägga mig i sängen och kolla på film och sen sova. Men har en del plugg som jag borde göra snart innan jag tuppar av helt. Aja, ska iallafall ta det lugnt innan maten, sen får jag sätta igång.


Ett stycke trött Sofie.

Hur har er dag varit?
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0