10 september

Hej söta ni!
Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen, så har inte kunnat blogga alls! Först skolan som slutade 13.35 efter det så gick jag och Anna från min spanskgrupp och fikade på Espresso House och sen gick vi en runda på stan innan hon var tvungen att ta tåget hem. Då var klockan 15.40 och istället för att åka hem gick jag tillbaka till Katte och väntade på att Katja och Linnea skulle sluta. När dom hade slutat så stannade vi kvar i omklädningsrummet och snackade medans dom bytade om och sen så gick vi till Coffee Point och fikade och vid 6 åkte vi hem. Egentligen skulle vi tre och Anne träffas ikväll, men det blev inte så, så har istället kollat på Idol med min familj och nu sitter jag här. Är helt slut efter denna dagen så känner att jag snart kommer lägga mig i sängen och titta på någon film.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat något kul idag, ska försöka hitta på något att skriva imorgon. Jag är så himla trött och opeppad på allting just nu, skolan börjar ta över mitt liv igen, så som den gjorde i nian.



PUSS PÅ ER, NI ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0