his eyes make the stars look like they're not shining

Hejhejhej, förlåt att jag har varit sämst på att uppdatera idag men har inte något speciellt att skriva och är en aning seg. Nu ska jag bestämma en outfit inför imorgon-kväll (ska först fira Linnea och sen ska vi till Gelillas fest, det kommer bli superkul), sen ska jag plocka fram lite saker inför imorgon, har simning på morgonen så lika bra att jag packar redan nu. Iallafall, efter skolan imorgon ska jag direkt till pappa och vika reklamen, sen ska jag till Nova med Anne (och Katja?) och sen ska vi hem till Anne och fixa oss. Kommer inte ha med min dator så förmodligen så blir det ingen uppdatering imorgon ... vi får väll se.

Aja, nu ska jag packa ihop sakerna, vi hörs sen!
Förresten i inlägget nedan kan ni klicka på de små bilderna så blir de större! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0