* * * * * ♥

Kalaset var mycket trevligt, fick träffa min kusin Emilia som jag inte har träffat på ett tag. Det får inte gå så långt mellan varje gång vi träffas kom jag fram till nu. Efter kalaset körde pappa mig och Elise hem till mamma och här jag har pluggat lite och tittat på tv. Nu ska jag attakera min säng, jag är så himla trött och det är skola imorgon så det är inte lönt att jag tvingar mig själv att vara uppe. Imorgon är det en ny dag och en ny vecka och jag måste vara utvilad. Ska försöka ta tag i bloggen lite också, vet att det kanske inte kommer funka eftersom jag har en del plugg i veckan, men ska verkligen göra mitt yttersta. Vi får väll se hur det slutar.

puss och godnatt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0