7 oktober

Hej kompisar! Förlåt att jag inte har uppdaterat så bra idag, men har varit helt trött och seg. Hade den jobbigaste skoldagen idag : Matte, Naturkunskap, engelskauppsats och sist men inte minst 1 och en halv timmes fysik. Snacka om att jag är trött i huvudet nu. Efter skolan gick jag och fikade med Emma och Hanna och efter en liten stund kom Katja. När vi hade fikat klart gick jag och Katja hem. Väl hemma satte jag igång och pluggade lite spanska.

De senaste tre timmarna har jag målat naglarna, kollat typ hela facebook och alla bloggar, snackat i telefon och tittat på ett avsnitt av "Kungarna av Tylösand".

Nu ska jag sminka av mig och sen ska jag packa lite saker inför imorgon, vi ska simma på idrotten!
Vi hörs senare. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0