31 oktober

Heyyy snyggingar! hur mår ni?
Denna helgen har varit händelserik och jag har inte bloggat, fy på mig! Men lite kortfattat så var jag i Höör i fredags och kom hem vid tre för jävla tågen gick inte. I lördags var jag hos mormor och morfar och sen va jag även en stund med Alice, idag har jag delat ut reklam och varit en liten sväng på Nova med mina kompisar. Har även kollat på typ fyra filmer och legat i sängen och hållt på att dö. Ja det var min helg vääligt kortfattat. Nu ska jag plocka undan lite saker på mitt rum för snart kommer Anne och Linnea hit, :D De ska sova här och så ska vi färga mitt och Linneas hår, eller ja slinga det ljusare .. vi får väll se hur det blir, haha!

Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0