24 oktober

Heyyyyy, förlåt att jag har sugit på att blogga. Men har haft så himla mycket att göra så har inte ens satt på min dator.

I fredags var vi hemma hos Linnea. Igår så firade vi Katja hos henne, sov där och idag har jag delat ut reklam och en massa andra saker. Måste hoppa in i duschen nu och sen måste jag fixa mig och packa mina saker, sen kommer mamma och hämtar mig och Elise och så ska vi åka till någon restaurang och äta. Ikväll ska jag kolla på Paranormal Activity 2 på bio med mina kompisar. Och imorgon är det d-dag. LOVAR att skriva imorgon, men just nu har jag inte tid.

Vi hörs!
PUSSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Emma N

Tack för en jätte trevlig kväll <3 Puss på dig!!

2010-10-24 @ 16:24:34
URL: http://www.emmans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0