12 oktober

Hej sötnosar! Hoppas allt är bra med er idag. Jag kom hem för ett tag sen, men har ätit och pluggat lite och har därför inte satt på datorn så att jag har kunnat blogga. Dagen idag var inte lika jobbig som tisdagar brukar vara, det var bara naturkunskapen som var lite jobbig. Plus att jag hade slarvat bort min miniräknare som kostar 1000-2000 att köpa ny. Eller ja det var såhär att efter fysiken i torsdags hade jag tagit min (den som jag trodde var min) miniräknare. Och sen insåg Emma att hennes miniräknare hade försvunnit så vi letade överallt efter den i fredags, måndags och idag. Sen så kollade vi på nummret på min miniräknare och då såg vi att det inte var min utan Emmas, så då var ju min miniräknare borta. Efter mycket letande och frågande överallt så hittade Hanna den liggande i sitt skåp, vilken tur alltså .. jag var lite rädd där ett tag!

Nu ska jag lägga in "outfit"-bilder på datorn, så om ni kikar in här lite senare så får ni dom.
Förresten är det en superbra TV-kväll idag: 19.30 - 20.00 är det Paradise hotel, sen är det fotboll för de som vill kolla på det, fast jag väntar hellre en timme till klockan 21.00 och tittar på Desperate Housewives. Är det bara jag som älskar DHW?!

Nog tjatat. Vi hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0