Upptagen

Det känns som om jag har varit upp två dagar i sträck nu, dels för att det känns som om det var år sen imorse och dels för att jag har koncentrerat mig på mitt plugg flera timmar i sträck. Nu är jag värd en god natts sömn tycker jag. Har skrivit 2 inlämningar som var 3 sidor vardera, en i svenska och en labbrapport och sen har jag även gjort en power point pressentation i nk och en utvärdering i engelska. Bra att jag tog tillvara tiden jag hade.

Imorgon är det skola och efter skolan tänkte jag dra en sväng till nova för att bla byta min sammetsklänning till en annan storlek haha tredje gången gillt. Och sedan ska jag lämna tillbaka ett datorfodral som jag köpte på siba, det var såklart för litet för min dator eller ja det skulle passat om jag inte hade haft klumpen till extrabatteri påsatt.

Aja, babbelbabbel inget intressant! sov så gott underbara ni. PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0