tired

Jag vet inte vad det är med mig nu, jag ska egentligen vara världens gladaste som snart ska åka till Thailand. Men allt rasar samman för mig nu, kanske inte allt men saker som betyder allt för mig försvinner mer och mer. Vet inte hur jag ska kunna ta tag i allt eftersom det enda jag gör är att plugga, känns det som. Skolan kommer alltid i första hand för mig, okej för det mesta, men nu har jag fan inte mer tid. I helgen ska jag till Borås och sen har jag två veckor kvar i Sverige. I have lot of stuff to dooooo, och en massa saker som borde snackas om. Men jag har varken tid eller ork att ta tag i det nu. Lär få sota för det sen men iallafall.

Så nu vet ni varför min blogg är världssämst nu, men efter regn kommer solsken. Så håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0