stress

Efter att ha delat ut reklamen näst intill joggande skyndade jag mig till Anne för att sedan möta upp Linnea och sen Katja. Vad roligt att gänget är samlat igen, haha. Efter fikan åkte jag hem och nu har jag precis avrapporterat reklamen och ska börja packa ner mina saker, för om typ 10 minuter åker jag till mamma. Ska se om jag hinner se reprisen av DHW sen, tror att det börjar 16.40, så borde hinna det. Ikväll är det match också, ska ni se den? MFF-Mjällby, snacka om att jag är avundsjuk på er som ska dit. Aja håller alla mina tummar för att Malmö ska vinna denna matchen och ta hem allsvenskan.

Vi hörs senare, pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Jo nog är det för att jag hade mörkt hår, jag hade ju svart så det förklarar ju saken.. Men själva färgen var ganska bra, nog finns det bättre slingmedel, men den var faktiskt rätt så okej! :)

2010-11-07 @ 16:23:34
URL: http://ssaraniilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0