Snällasötaunderbaraläsare, svara på denna frågan <3

Nu är det såhär att jag hade tänkt att göra en liten sak som jag ska lägga ut här i bloggen, men vet inte riktigt om jag vågar? Asså det är inte väärsta stort det är mååånga har gjort det innan mig men jag är ändå lite osäker på om jag ska göra det. Det är inte videoblogg, för det har jag redan gett upp hoppet på, känner mig så töntig när jag står där själv och pratar med kameran så jag har inte lyckats. Detta är nästan lika dant, eller ja man använder rösten iallafall. Tror kanske att ni har listat ut vad det är nu, men ska jag eller ska jag inte göra det? Tror ni att jag vågar?! :)

Kommentarer
Postat av: Laila

Sov gott : )

2010-11-11 @ 23:19:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Emma N

GÖR DET!!!!!!!!!

2010-11-12 @ 15:38:50
URL: http://www.emmans.devote.se
Postat av: Anonym

klart du ska ! :)

2010-11-12 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0